هاجسون: ترجیح می دهم مقابل سوئیس بد بازی کنیم اما ببریم

هاجسون: ترجیح می دهم مقابل سوئیس بد بازی کنیم اما ببریم

هاجسون: ترجیح می دهم مقابل سوئیس بد بازی کنیم اما ببریم

 

روی هاجسون

روی هاجسون

 روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس، تایید کرد که قرار گرفتن مقابل سوئیس، در اولین دیدار تیمش در مرحله مقدماتی رقابت ها یورو 2016، برای تیمش ایده آل نبوده است.

سه شیرها چند روز قبل در دیدار دوستانه و با ارائه نمایشی نه چندان راضی کننده، مقابل نروژ به پیروزی 1-0 رسیدند و فردا شب باید در اولین دیدارشان برای رسیدن به یورو 2016، به مصاف سوئیس بروند. سوئیس در جام جهانی نمایش بهتری از انگلیس داشت و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. آنها اکنون در رتبه نهم رنکینگ فیفا هستند و هاجسون به خوبی از کیفیت این تیم آگاه است.

او به خبرنگاران گفت:" در شرایط ایده آل، ترجیح می دادیم دیرتر با سوئیس روبرو شویم. این یک آزمون بزرگ است. می خواهم بدانم که بازیکنانم در این دیدار چه نمایشی ارائه خواهند داد. این یک آزمون بزرگ برای آنهاست. می خواهم ببینم که آنها چه نمایشی در این آمون خواهند داشت.

می خواهم تیم در این دیدار نتیجه بگیرد و اگر از من بپرسید که کدام را ترجیح می دهم، بد بازی کردن و بردن یا خوب بازی کردن و باختن، من اولی را انتخاب می کنم. از این نظر، من با بقیه فرقی ندارم. اینکه در این دیدار چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه نتیجه ای رقم می خورد، برای ما اهمیت دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:25 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]